donderdag 17 december 2015

De Kerstlunch!

Nu we zelf op een leeftijd zijn gekomen dat we onze kleinkinderen uitzwaaien die mooi opgedoft naar hun kerstgala vertrekken is het tijd om onze herinneringen te delen. De Kerstlunch, met verhalen, gedichten en klassieke muziek; allemaal uitgevoerd door onszelf. Eigenlijk best wel heel bijzonder! Zelf dacht ik altijd dat we dit in de Brakke Grond deden, maar Joke M. wist nog dat we daarvoor naar het van Nispenhuis gingen. Dit bestaat helaas niet meer en is in 1977 totaal afgebrand. Ook een herinnering van haar was Anke Dentz, die prachtig fluit speelde. En nog een tweeling die muziek maakte (Henk en Annemarie?)Een oudere zus van hun heette Manuela. En als meisje moest je elke keer weer afwachten welke jongen jou zou meevragen. Dit werd van hogerhand gecontroleerd, zodat elke jongen wel een meisje moest kiezen. Ik ben erg blij met de onderstaande 4 foto's van Ingrid Smits, die nog wat Kerstlunchprogramma's heeft bewaard. Ik doe een oproep aan iedereen: kerstlunch-herinneringen? Stuur ze naar mij (al of niet met foto) en ik plaats ze onmiddellijk. Fijne feestdagen en tot horens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten